jlblm

Bambi på hal is...

Kategori: Smått och gott

Skridskoåkning med oslipade skridskor, det är inte att leka med. Gled omkring på Himmelstalunds bandybana som Bambi ungefär. Tur att kidsen kunde åka i allafall. Karriären på is har gått käpprätt neråt sen jag började åka med hockeyrör istället för tjejskridskorna. Bara att inse att jag inte är så cool liksom och borde köra på det säkra istället. 

Lunch på pasta snäckan därefter ett löp med Lisa.
Olle överaskade mig med att ha diskat när jag var på löpet. Så stolt över honom. De är duktiga hemma och hjälper ofta till. Gullisar...
 Tagga Göta Kanal 2 ikväll 


Sur Tuva som var arg på skridskorna
30 minuter senare, fortfarande sur och skulle absolut inte åka. Gulle så lik mig
Skridskoligan
Sådär ja. En av utmaningarna avklarad
Olles överraskning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: