jlblm

Välkommen 2017

Kategori: Smått och gott

Det var med ett leende som jag skålade in det nya året. 2017.. Jag har så mycket att se fram emot både vad gäller min träning och saker jag ska göra tillsammans med de jag älskar. Jag ser fram emot alla nya utmaningar och möjligheter jag kommer ges både i arbetet och privat, jag ser fram emot att växa och utvecklas tillsammans med mina barn. 

2017 är även året då jag tillsammans med Lollo, världens finaste löparvän ska springa marathon. Längtar och förberedelserna är i full gång. 

Jag tror inte på nyårslöften men dessa mål ska jag försöka uppnå

2017 års löpmål
* Springa tre pass varje vecka; två korta/medellånga (4-8 km) o ett långpass (minst 10 km)
* Springa totalt 100 mil
* Bli snabbare o uthålligare
* Slå min tid från 2016 på Gbg varvet
* Genomföra mitt första maraton
💪🏻💪🏻💪🏻🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️💪🏻💪🏻💪🏻


Sitter även nu och blickar tillbaka på året som gått. Det mest fantastiska har varit att göra alla underbara saker med barnen. De börjar bli stora nu så varje sekund med dem är dyrbar. Älskar att se dem le. Längtar efter dem varje gång de inte är hos mig. Som sagt 2016 har varit blandat av både med och motgångar men inget som vi inte tagit oss igenom. Nu blir det lite bilder som avslutning


Delar av mitt och Lollos löpår
Lisa och jag på kvälls löp
Monopol på hög nivå
Jag och min underbara Olle
Tillsammans
Jag och min underbara Tuva
Klappar i massor
Syns jag bakom paketen
Puss
Gullefjun
Inviger min nya löptröja
Riktgt skön mössa att springa i
Det här skrev Lollo på nyårsafton.
Gordons julklapp från Tuva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: