jlblm

Smått och gott

Kategori: Smått och gott

Nu har jag blivit så där dålig på att blogga igen. Det är så mycket som hänt och jag har mycket kring mig. Både bra och dåliga saker. Men nu kommer några bilder från några av mina roligheter 



14/1-17 Stockholmsresa med familjen Svensson. Oscarsrevyn. Johans 50 års present
Livrustkammaren
Livrustkammaren
Livrustkammaren
Livrustkammaren
En jävla massa fåglar på samma ställe
När jag var i Stockholm så var Olle och Tuva på tipspromenad i Vrinnevi med mormor. De hittade korpen
Min långrunda 17/1-17
Min lilla növla går i mammas fotspår
Inviger min nya löptröja. Tjo ho 27/1-17
Finaste Tuva
27/1-17. Star wars Rogue one med Olle. Älska star wars
Star wars fans
Utsikt från min balle nä jag menar givetvis balkong
29/1-17 kidsen överraskar mig hemma
29/1-17 kidsen överraskar mig med ballar
Får aldrig ha mina saker i fred
Sörsjön 29/1-17 rädd mamma, modiga barn långt ut på sjön
En av mina födelsedagspresenter från syrran. Lycka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: